.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کروبی نماد اصلاح طلبی نیست

عضو کميسيون فرهنگي مجلس گفت: ترديدي در دوقطبي شدن انتخابات رياست جمهوري دهم وجود ندارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از آریا ، بهروز جعفری تصريح کرد: در جناح اصولگرا آقاي احمدي نژاد تک کانديداي اين جريان است و در جناح اصلاحات نيز بين خاتمي و مير حسين موسوي يکي به عنوان چهره دوم خرداد مطرح مي شوند.

وي در مورد کانديداتوري کروبي خاطر نشان کرد: نامزدي ايشان در انتخابات روي سبد رأي هيچ کدام از دو جناح تأثير ندارد زيرا اکثر سبد رأي ايشان را آراي قومي تشکيل مي دهد. به عبارت ديگر ايشان نمادي از تفکر اصلاح طلبي به حساب نمي آيد که حالا بخواهد بر سبد رأي آن جناح تأثير بگذارد.

وي در مورد ميزان رأي مير حسين موسوي اذعان داشت: اگر خاتمي به نفع وي کنار رود، به آن معنا نمي باشد که 22 ميليون رأي ايشان نيز به سبد ميرحسين وارد مي شود، ولي با يکي شدن آن دو موقعيت آنها تقويت مي گردد، علي رغم اينکه در سبد رأي شان تغييري حاصل نمي شود.

وي در پايان در مورد پيروز نهايي انتخابات رياست جمهوري دهم اظهار داشت: در رقابت دوقطبي آتي، احمدي نژاد پيروز است اما نه با 18 ميليون رأي، چون ايشان نتوانسته برخي انتظارات جامعه را محقق کند و از اين رو با يک ريزش آرايي مواجه مي گردد ولي در مجموع ميزان حد نصاب رأي را کسب خواهد نمود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.